Interfejs diagnostyczny OBD 2 stosowany w większości aut europejskich, amerykańskich oraz japońskich.
Moduł bluetooth umożliwiający bezprzewodowe podłączenie i przeprowadzenie diagnozy przy użyciu laptopa, tabletu bądź smartphone'a.
Nowoczesny bluetooth w standardzie 4.1 zapewnia stabilną pracę w zasięgu do 5-10 metrów.
Standard DUAL pozwala na działanie nie tylko z aplikacjami Android i Windows, ale także iOS.
Adapter UCSI-2000 szczególnie polecany jest do aplikacji:
- MotoScan (Android) - motocykle BMW od 1998
- TuneEcu (Android) - zmiana map w motocyklach (różne marki)
- ScanMaster Lite (Android) - wszystkie auta osobowe benzynowe od 2001, diesel od 2004
- ScanMaster (PC Windows) - wszystkie auta osobowe benzynowe od 2001, diesel od 2004
- BimmerCode (iOs/Android) - auta BMW serii F oraz G - kodowanie
- BimmerLink (iOs) - auta BMW serii F oraz G - skaner błędów
- BTool Expert (Android) - diagnostyka silnika i DPF dla aut BMW z silnikiem diesla
- ScanMyOpel (Android) - rozszerzona diagnostyka aut marki Opel korzystających z linii K
- ScanMyOpelCAN (Android) - rozszerzona diagnostyka aut marki Opel korzystających z CAN
- OPL DPF Monitor Lite (Android) - diagnostyka filtra cząstek stałych DPF dla wybranych modeli marki Opel
- OPL DTC Reader (Android) - skaner błędów dla aut marki Opel
- FORScan (Android, PC Windows) - rozszerzona diagnostyka aut marki Ford oraz Mazda
- AlfaOBD (Android) - diagnostyka i kodowanie Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Dodge, RAM, Jeep - wybrane modele
- Fiat Ecu Scan (PC Windows) - diagnostyka i kodowanie
- DPF Monitor (Android) - diagnostyka DPF dla Fiat/Alfa Romeo z silnikami 1.9JTD/2.4JTD
- DDT4ALL (PC Windows) - diagnostyka i kodowanie Renault oraz Dacia - wybrane modele
- VAG DPF (Android) - diagnostyka DPF dla Volkswagen, Audi, Seat, Skoda
- FAPLite Citroen/Peugeot (Android) - diagnostyka silnika i DPF dla PSA Citroen, Peugeot
- ToyoSys Scan Free (Android) - diagnostyka aut marki Toyota
- ELMScan Toyota - (Android) - diagnostyka aut marki Toyota
- oraz wielu innych uniwersalnych aplikacji takich jak Torque, OBD Arny, OBD Harry (wszystkich dla ELM 327).
Jakość wykonania i użytych komponentów dla UCSI-2100 jest nieporównywalna z tanimi interfejsami ELM-327 - tam gdzie ELM-327 się nie łączy tam UCSI-2000 łączy się szybko i bezproblemowo.
W sklepie Play znajdziesz mnóstwo negatywnych opinii dla różnych aplikacji diagnostycznych OBD-2 (brak połączenia), gdzie tak naprawdę winne są tanie adaptery ELM327 V2.1, a nie oprogramowanie.
Zachęcamy do kupna UCSI-2100, ponieważ wiemy, że nadaje się także do zaawansowanych zastosowań i bardziej wymagającyh aplikacji (np. MotoScan, BimmerCode, ScanMyOpel, TuneECU, AlfaOBD).