Gwarancja:
- 24 miesiące - zakup konsumencki (paragon)
- 12 miesięcy - zakup firmowy (faktura VAT na firmę)
BEZPIECZEŃSTWO
notiOne Go! nie posiada karty SIM - zapewniona jest anonimowość.
Wszystkie informacje dotyczące Twojego położenia należą wyłącznie do Ciebie.
APLIKACJA MOBILNA ANDROID / IPHONE
Dostęp poprzez przyjazną aplikację mobilną powoduje, że notiOne Play jest wyjątkowo wygodne w codziennym użytkowaniu.
Aplikacja dostępna do telefonów iPhone (system operacyjny iOS) oraz telefonów z system operacyjnym Android.
Jedną aplikacją możesz monitorować kilkanaście urządzeń. Każdy z lokalizatorów możesz samodzielnie nazwać i dodać do niego wybrane zdjęcie!
DOSTĘP PRZEZ PRZEGLĄDARKĘ INTERNETOWĄ - STRONA WWW
Możliwość korzystania z aplikacji na komputerze. Możliwość ta jest dostępna pod adresem internetowym:
https://web.notione.com
JAKOŚĆ + WODOODPORNOŚĆ
notiOne go to kompaktowe, lekkie i wodoodporne urządzenie wyposażone w baterię o długotrwałym działaniu.
Szacowany czas pracy na baterii wynosi ok. 12 miesięcy.
Baterię możesz wymieniać sam - nie musisz oddawać urządzenia do serwisu!
Urządzenie chronione jest przed deszczem, wilgocią i zabrudzeniem.
FUNKCJA ALARMUAutomatyczne powiadomienie w aplikacji, gdy lokalizator oddali się na odległość większą niż zasięg bluetooth (ok. 90 metrów).
FUNKCJA ZNAJDŹ MNIE
Funkcja, która zlokalizuje zgubę w najbliższym otoczeniu, np. klucze, które wpadły w mieszkaniu za kanapę.
FUNKCJA MAPA
Znacznik na mapie wskazuje gdzie jest to do czego przypięty jest brelok notiOne.
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o notiOne Play - najczęstsze pytania i odpowiedzi (lista aktualizowana na bieżąco):
1. Czy notiOne działa w oparciu o GPS?
Nie, lokalizator notiOne działa w oparciu o technologię Bluetooth. Potrafi jednak namierzyć zgubę nie tylko w zasięgu sygnału Bluetooth (ok. 90 m), ale i na drugim końcu Polski.
Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sieci telefonów pośredniczących, które wyłapują sygnał z lokalizatora i przekazują go na telefon Odbiorcy.
Obecnie w Polsce jest łącznie ponad 1,5 miliona użytkowników aplikacji notiOne i aplikacji współpracujących z systemem notiOne. Dzięki nim, informacja o lokalizacji może być szybko przekazana na telefon nawet z bardzo dużych odległości.
2. Jak działa notiOne i jaki jest jego zasięg?
Urządzenie notiOne wysyła sygnał, który następnie odbierany jest przez telefony z zainstalowaną aplikacją notiOne oraz innymi aplikacjami współpracującymi z systemem, które znalazły się w promieniu do 90 m od urządzenia.
Gdy taki telefon wyłapie sygnał z lokalizatora, ustala jego lokalizację na podstawie własnego GPS, a następnie informację o lokalizacji wysyła na telefon Odbiorcy. Dzieje się to wszystko w sposób automatyczny i pozwala na namierzanie zguby nie tylko w pobliżu, ale i na duże odległości.
3. Na jakich urządzeniach działa system notiOne?
System działa na telefonach i tabletach, które mają system Android (wersja 5.0. oraz wyższe) oraz iOS (wersja powyżej 10) oraz są wyposażone w Bluetooth 4.0+ Low Energy.
Do prawidłowego działania aplikacji wymagane jest połączenie z Internetem.
4. Czy aby telefon odebrał sygnał z lokalizatora musi mieć włączoną aplikację, Bluetooth, lokalizację i Internet?
Aplikacja nie musi być włączona. Wystarczy, że jest zainstalowana na smartfonie. Telefon musi mieć dostęp do Internetu w celu wysłania sygnału lokalizacji. Aplikacja samodzielnie włącza i wyłącza Bluetooth, więc nie musi być on włączony.
5. Czy notiOne pomoże znaleźć klucze ukryte w domu?
Do lokalizowania zguby w pobliżu, np. kluczy, które spadły pod kanapę lub kota, który ukrył się w mieszkaniu, przeznaczona jest specjalna funkcja w aplikacji: “Szukaj w pobliżu”. Po jej włączeniu, telefon naprowadza na miejsce ukrycia z bardzo dużą dokładnością.
Dodatkowo w poszukiwaniach pomaga sygnał dźwiękowy.
6. Jak znaleźć telefon za pomocą urządzenia notiOne?
Urządzenie notiOne po naciśnięciu go w dłoni spowoduje, że telefon, z którym jest sparowany zacznie dzwonić, nawet jeśli jest w trybie wyciszenia.
7. W jaki sposób mogę zobaczyć w aplikacji gdzie jest np. mój pies, który uciekł podczas spaceru?
Dane o lokalizacji wyświetlają się w aplikacji w przejrzysty sposób, za pomocą znacznika na mapie oraz adresu. Aplikacja notiOne pokazuje również historię lokalizacji z ostatnich 30 dni.
8. Ile jest w Polsce telefonów, które automatycznie odbierają sygnał notiOne?
Obecnie w Polsce jest łącznie ponad 1,5 miliona użytkowników aplikacji notiOne i aplikacji współpracujących z systemem notiOne. Dzięki nim, informacja o lokalizacji może być szybko przekazana na telefon nawet z bardzo dużych odległości.
9. Jakie aplikacje współpracują z systemem notiOne?
Aplikacje współpracujące z notiOne są to popularne wśród użytkowników polskie aplikacje. notiOne wspiera krajowy rynek aplikacji mobilnych.
Prócz dedykowanej aplikaji notiOne, sygnał z lokalizatora odbierany jest przez najpopularniejszą polską aplikację motoryzacyjną: Yanosik.
10. Czy notiOne działa w lesie?
W miejscach takich jak las, pole, góry czy inne miejsca rzadko uczęszczane przez ludzi, sygnał notiOne będzie odbierany tylko wtedy, gdy w pobliżu urządzenia notiOne znajdzie się telefon z zainstalowaną odpowiednią aplikacją (notiOne lub inną aplikacją współpracującą).
11. Ile urządzeń można przypisać do jednego konta?
Do każdego konta w aplikacji notiOne można przypisać wiele urządzeń. Każde z nich można spersonalizować - ustawić nazwę i zdjęcie. Każde z urządzeń posiada swoją osobną mapę oraz historię lokalizacji.
Możesz zmieniać kolejność urządzeń na liście. W tym celu wybierz urządzenie i przesuń palcem po ekranie.
12. Jak zasilane jest urządzenie notiOne?
Urządzenie zasilane jest przez wymienną baterię CR2032, która wystarcza aż na 12 miesięcy ciągłego użytkowania. Wymiany może dokonać sam użytkownik. Informacja o stanie baterii znajduje się w aplikacji notiOne. Wystarczy wejść w menu wybranego urządzenia z listy i wybrać opcję „Informacje”.
Użytkownik otrzymuje również powiadomienie w aplikacji, gdy nadejdzie czas wymiany. Długość działania zależna jest m.in. od częstotliwości używania urządzenia, w szczególności funkcji „Szukaj w pobliżu”, jak i warunków atmosferycznych np. mróz.
13. Czy notiOne jest wodoodporny?
Materiały, z których wykonany jest notiOne są trwałe, bezpieczne i odporne na warunki atmosferyczne, takie jak woda, piasek czy kurz.
14. Czy notiOne działa poza granicami Polski?
notiOne będzie działać za granicą, jednakże nie będą dostępne wszystkie jego funkcje. Poza granicami Polski nie mamy tak szerokiej sieci użytkowników z zainstalowanymi aplikacjami współpracującymi, przez co notiOne będzie lokalizowany wyłącznie w zasięgu telefonu Odbiorcy.
Funkcją, która będzie działała w pełni jest: „Szukaj”, a więc możliwość znalezienia np. kluczy w mieszkaniu.
15. Dlaczego aplikacja prosi o zgodę na dostęp do multimediów i lokalizacji?
- zgoda na dostęp do multimediów służy do przypisania zdjęcia do urządzenia,
- zgoda na lokalizację jest niezbędna do określania pozycji urządzenia.
Wszystkie dane są wykorzystywane i przechowywane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych - jedynie w zakresie niezbędnym do prawidłowego świadczenia usługi.
16. Czy urządzenie notiOne wymaga dodatkowej synchronizacji z telefonem?
Urządzenie notiOne nie wymaga dodatkowej synchronizacji z posiadanym przez użytkownika telefonem. Wystarczy połączyć urządzenie z dedykowaną aplikacją notiOne postępując według instrukcji. Pozostała synchronizacja dokonuje się automatycznie.
17. Czy można udostępnić podgląd na urządzenia w aplikacji innemu użytkownikowi?
Istnieją dwa sposoby na udostępnienie podglądu urządzenia w aplikacji:
1. Zalogowanie na dwóch telefonach na to samo konto aplikacji notiOne - wykorzystując ten sam adres email (lub konto Gmail / Facebook).
2. Skorzystanie z opcji "udostępnij notiOne". W tym celu należy wybrać konkretne urządzenie notiOne na liście, następnie kliknąć na mapę tak, aby rozszerzyła się na większość ekranu. Na dole pojawi się okienko, w które należy wpisać adres e-mail wybranej osoby. Osoba ta również musi posiadać konto w aplikacji notiOne.
18. Co zrobić gdy urządzenie nie chce połączyć się z aplikacją?
Spróbuj odinstalować, a następnie ponownie zainstalować aplikację notiOne na swoim telefonie. Jeśli to nie pomoże należy otworzyć urządzenie notiOne (wystarczy podważyć krawędzie), odczekać 30 sek, zamknąć mocno dociskając i spróbować jeszcze raz przejść kolejne kroki
parowania.
19. Czy do urządzenia wkładamy kartę SIM?
Urządzenie nie korzysta z karty SIM. Aplikacja oparta jest na technologii Bluetooth. Elektroniczny moduł przyczepiony do np. obroży psa, wysyła sygnał odbierany przez aplikację notiOne lub inne aplikacje współpracujące.
Obecnie sieć jest bardzo rozbudowana, dzięki czemu otrzymujemy informacje o położeniu modułu nawet z odległych części Polski.
20. Czy aplikacja działa wyłącznie na urządzeniach mobilnych?
Nie, istnieje również możliwość korzystania z aplikacji na komputerze. Możliwość ta jest dostępna pod adresem internetowym: https://web.notione.com
21. Jaki jest rozmiar opaski notiOne?
Minimalny obwód opaski dziecięcej to 10 cm, a maksymalny 15 cm. Minimalny obwód opaski dla dorosłego to 12 cm, zaś maksymalny: 21 cm.
22. Jaki jest koszt zakupu aplikacji?
Jedyny koszt jaki wiąże się z używaniem notiOne, to koszt zakupu urządzenia. Aplikacja instalowana na telefonie jest darmowa.
W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: pomoc@notiOne.com